تیم فوتبال گهر دورود
آخرین اخبار و اهم مسائل ریز و درشت فوتبال گهر دورود


 

مانوئل ژوزه در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار فردا برابر گهر زاگرس گفت: ديدار قبلي ما خوب پيش نرفت. من قبلا هم گفته‌ بودم هفته‌هاي اول سخت است. 20 روز است که تمرين مي‌کنيم. راه سختي را در پيش داريم و بايد ادامه دهيم. يک روش کاري مدنظر داريم و مي‌خواهيم فوتبال مدرن را بازي کنيم؛ فوتبالي که نظم داشته باشد.

 

 

 

وي ادامه داد: در نيمه دوم بازي برابر فجر عملکرد خوبي نداشتيم. مي‌خواهيم تمام بازي‌هايمان را ببريم که اين کار بسيار سختي است. نياز به حمايت و صبر داريم. در فوتبال هميشه همه چيز حتمي نيست. ما بازيکناني با کيفيت بالا داريم؛ بازيکناني که از باشگاه حمايت و براي تماشاگران بازي مي‌کنند، تماشاگراني که هميشه پشت ما هستند و براي تماشاي بازي‌هاي قشنگ و زيبا از پرسپوليس بايد صبر داشته باشند. از تماشاگران مي‌خواهم فردا به استاديوم بيايند و به ما کمک کنند. حمايت آنها براي ما مهم است.

 

 

 

 

ژوزه تاکيد کرد: در مسابقه قبلي در استاديوم 100 هزار نفري بازي کرديم که هيچ هواداري در آن حضور نداشت. اين اتفاق فايده‌اي ندارد و روحيه‌اي براي کسي نمي‌ماند. کمبود حضور تماشاگران را احساس کرديم. در اين هفته تلاش و خودمان را آماده انجام بازي کرديم و فردا نتيجه آن را مي‌خواهيم.

 

 

 

 

وي افزود: هدف ما هميشه خوب بازي کردن و نتيجه گرفتن خواهد بود. اگر به پيروزي برسيم کارها زودتر و بهتر پيش مي‌رود. هفته اول را برديم اما در بازي دوم باختيم. باخت اعتماد به نفس بازيکنان را پايين مي‌آورد. با بازيکنان صحبت و ديدار با فجر را آناليز کرديم و روي اشتباهاتي که انجام شد کار کرديم تا ديگر تکرار نشود. مي‌خواهيم فردا بازي بهتري انجام دهيم و نتيجه خوبي بگيريم. تيم‌هاي کوچک برابر تيم‌هاي بزرگ هميشه با انگيزه زيادي حاضر مي‌شوند و بازي بهتري انجام مي‌دهند که اين کار را براي ما سخت‌تر مي‌کند اما بايد اين بازي را با موفقيت پشت سر بگذاريم و از آن نتيجه خوبي بگيريم. تماشاگر‌ها هم بيايند و از تيم حمايت کنند.

 

 

ژوزه در مورد اينکه هواداران ايراني احساسي هستند و از تيمشان فقط انتظار پيروزي دارند عنوان کرد: من متوجه اين مسئله هستم. 36 سال است که مربي هستم و به کار کردن در باشگاه‌هاي بزرگ عادت دارم. در تيم‌هاي بزرگ تنها کسب پيروزي مهم است به همين خاطر فشار زياد است. با توجه به تمام اين مسائل هدايت تيم را قبول کردم. مي‌دانستم وقت کمي داريم و با اين وجود آمدم و کارم را انجام مي‌دهم. انتظار زيادي از ما است و از ما مي‌خواهند هميشه برنده باشيم.

سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: سال پيش پرسپوليس در جدول دوازدهم شد و اين عادي‌ نبود ولي با علم به اين موضوع هدايت تيم را قبول کردم و به خودم قبولاندم مي‌توانم تيم را درست کنم. تماشاگران صبر کنند. مي‌دانم در تيم بزرگ باخت غيرعادي است اما من کسي نيستم که از مسئوليتم فرار کنم. بازيکنانم خوب هستند و مي‌دانم چه مي‌خواهم. شرايط ما روز به روز بهتر مي‌شود و باور دارم که موفق مي‌شوم. بازيکنان هم اين موضوع را باور دارند و همه چيز عادل پيش مي‌رود.

ژوزه در پاسخ به اين سوال که پرسپوليس مدافعان و مهاجمان خوبي جذب کرده اما نتوانسته هافبک‌هاي خوبي بگيرد گفت: 14 بازيکن جديد به پرسپوليس آمده است. کسي در 20 روز نمي‌تواند اين بازيکنان را با هم هماهنگ کند. اين نفرات سال‌هاي قبل عادت‌هايي داشتند که نمي‌شود آنها را به زودي عوض کرد.

وي اضافه کرد: بازيکنان وقت نياز دارند. برخي از آنها از تيم‌هاي کوچک به پرسپوليس آمده‌اند و بازي در تيم‌هاي کوچک با بازي در تيم‌هاي بزرگ فرق مي‌کند. پرسپوليس تمرينات را دير شروع کرد. قبل از شروع ليگ بايد 6_ 7 بازي دوستانه انجام داد اما ما فقط 2 بازي انجام داديم به همين خاطر بازيکنان جديد نياز به زمان دارند تا با بازيکنان قبلي هماهنگ شوند. ما بازيکنان بزرگي داريم و من باور دارم که بازيکنان بزرگ هميشه تيم را خوب درست مي‌کنند.

ژوزه يادآور شد: ‌هيچ چيز کاملي وجود ندارد. همه تيم‌ها ضعف و قوت دارند. قرار نيست همه تيم ما در ميانه زمين جمع شوند. تيم هم حمله مي‌کند هم دفاع. ما بايد نظم تيمي‌مان را درست کنيم. به طور مثال سوسا بازيکني است که از خارج به پرسپوليس آمده و براي او يک تجربه جديد است. 20 روز است که تمرين مي‌کنيم و قبل از آن تمرينات تعطيل بود. با گذشت زمان همه چيز درست مي‌شود و نفرات جديد هم با نفرات قبلي به هماهنگي مي‌رسند.

ژوزه در مورد اينکه پرسپوليس سال قبل روي ضد حملات گل‌هاي زيادي دريافت کرد و در بازي با فجر هم روي ضد حملات ضعيف نشان داد گفت: مقابل فجر گلي را روي ضد حملات دريافت نکرديم. گل سوم روي يک توپ ساده به ثمر رسيد، گل دوم هم پنالتي بود و گل اول هم روي ضربه کرنر وارد دروازه شد. گل سوم ما روي جاگيري بد بازيکنان ما بود. سوسا روي جاگيري اشتباه کرد، پاس بدي داد و بازيکن تنها در يک موقعيت خوب قرار گرفت و گل تيمش را به ثمر رساند.

سرمربي پرسپوليس گفت: فجر مقابل ما شانس خوبي نداشت. گل‌هايي که ما خورديم روي اشتباهات خودمان بود. از ضد حملات هيچ حريفي نمي‌ترسيم. هدفمان اين است که توپ را بيشتر در اختيار خودمان داشته باشيم و روي اين کار مي‌کنيم که گردش توپ در اختيار ما باشد. در کار ما 3 اصل وجود دارد؛ نظم، گردش توپ و فشار روي بازيکنان حريف. کار ما همين است. اگر توپ را از دست بدهيم بازيکن ما بايد حريف را پرس کند و اگر اين فشار با نظم باشد از ضدحملات حريف جلوگيري مي‌کند.

ژوزه افزود: اگر ما بازي‌ها را با برد شروع کنيم همه چيز روي روال عادي قرار مي‌گيرد. من در سن 16 سالگي در تيم بنفيکا بودم. آن تيم هم همانند پرسپوليس قرمز مي‌پوشد. پرتغال 10 ميليون جمعيت دارد و 6 ميليون مردم آنها طرفدار بنفيکا هستند. در مصر هم که بودم آن تيمي که هدايتش در اختيار من بود 50 ميليون طرفدار داشت که آنها هم قرمز مي‌پوشيدند. در حال حاضر هم به يک تيم قرمز آمدم که 30 ميليون طرفدار دارد.

وي عنوان کرد: دوست دارم در اينجا هم هواداران را خوشحال کنم همانطور که قبلا هم اين کار را کرده‌ام. در فوتبال نمي‌شود قول داد. هر کسي که قول بدهد دروغ مي‌گويد چرا که فوتبال در لحظه اتفاق مي‌افتد اما ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم که موفقيت کسب کنيم. به تماشاگر‌ها احترام مي‌گذاريم و 1000 درصد کار مي‌کنيم تا آنها خوشحال شوند.

ژوزه يادآور شد: پرسپوليس در 11 سال گذشته تنها دو بار در ليگ قهرمان شده است. اين خوب نيست و بايد کار را جدي‌تر بگيريم و نتايج بهتري کسب کنيم. بيشتر تلاش و آرامش تيم را حفظ مي‌کنيم و اين آرامش را به بازيکنان انتقال مي‌دهيم.

وي در مورد عملکرد مهاجمان و عدم گلزني کريم انصاري فرد گفت: همانطور که گفتم طول مي‌کشد تا بازيکنان با يکديگر هماهنگ شوند. پرسپوليس با تيم‌هاي کوچک فرق مي‌کند. بازيکناني که از تيم‌هاي کوچک آمدند بايد بيشتر تلاش کنند. در اينجا فشار روزانه روي بازيکنان بيشتر است. انتظارات در تيم بزرگ خيلي بيشتر است. شايد اگر يک بازيکن در تيم خودش اشتباه مي‌کرد اتفاق خاصي نمي‌افتاد اما اينجا همه بازيکن را مي‌بينند و فشار روي او وجود دارد. مهاجم ما هم بازيکن جواني است. وقت نياز دارد تا در تيم جديد جا بيفتد. بايد فشار بياورد و تلاش بيشتري کند و بداند در تيم بزرگ نمي‌تواند اشتباه کند چرا که کسي اشتباه را در تيم بزرگ نمي‌بخشد.

ژوزه در مورد اينکه آيا بازيکن محروم و مصدومي در اين ديدار دارد گفت: شرايط همه بازيکنان خوب است و مشکل خاصي وجود ندارد. براي اينکه در مسابقات بتوانيم قهرمان شويم بايد به آمادگي کامل برسيم. اينها هنوز صد در صد آماده نيستند و اين آمادگي را در طي زمان و انجام بازي‌هاي ليگ به دست مي‌آورند. خيلي از تيم‌ها يک ماه و نيم است کارشان را شروع کرده‌اند اما ما تنها 20 روز است تمرين مي‌کنيم. خيلي‌ها 7_ 8 بازي انجام داده‌اند اما ما تازه 4 بازي انجام داده‌ايم. با گذشت زمان به هماهنگي بهتري خواهيم رسيد.

يکي از خبرنگاران سوالي مبني بر اينکه رويانيان برابر انتقادات علي پروين از ژوزه حمايت کرده از سرمربي پرسپوليس پرسيد که مدير رسانه‌اي پرسپوليس با اعلام اينکه در کنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي طبق قانون بايد فقط در مورد مسائل فني سوال شود اعلام کرد براي بر هم نخوردن نظم تيم و حفظ اعتماد به نفس بازيکنان سرمربي پرسپوليس به اين سوال پاسخ نمي‌دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:گهر شهرداری دورود,لیگ برتر,زاگرس,فوتبال دورود,, توسط محسن